rustig - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu rustig - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

rustig

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

15 Juni 2012 | Canada, Ottawa

mag ik ook een keer lui zijn ,nu dus vandaag lekker lui zijn fransje aan het werk Wanda lui .behalve Bert is vandaag actief .kleed zich net aan betekend dat hij weg wil ,.boodschappen doen denk ik ...ja hoor ga je mee vraagt tie oke natuurlijk rusten kan altijd nog ,mens moet tenslotte eten ,tot zo ...... zijn we weer half uur later ,en nat begon net te plenzen ja hier regent het ook ,even de nodige dingen snel gehaald brood melk enzo. .. nu weer achter de labtop. lucht is zwart gister ook dikke onweer gehad vlieg verkeer heeft hier 5 uur vertraging gehad vlucht naar Holland ging niet door pas vandaag vertrokken , het kan hier goed te keer gaan dat heb je zo na warme dagen vanmorgen nog met Bert naar vliegtuigen gekeken op de airport Fransje woont lekker dicht bij de airport kan je ook mooi zien vanaf haar dek .gaat de hele dag door met die vliegtuigen .verder zijn we nog naar de chinook mall geweest winkeltjes kijken grote mall hoor met een grote foodcort dus daar ook maar geluncht dus lekker relax vandaag straks maar lang uit op de bank tv kijken en vroeg naar bed ,...

• 15 Juni 2012 - 00:58

Toni:

Mooie luchten man, zie je over een week.