canmore stadje in de bergen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu canmore stadje in de bergen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

canmore stadje in de bergen

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

17 Juni 2012 | Canada, Ottawa

vrijdag sla ik over was alleen maar naar de mall en naar de film met alle vrouwen dat doen ze hier altijd zo om de 2 weken gaan de dames op stap naar de film en daarna naar de casino .en Bert en ik mochten ook mee deze keer , was een geslaagde dag ,Maar vandaag zijn we naar Canmore geweest een uurtje rijden van hier ,een leuk stadje in de rockkies tussen de bergen als je om je heen kijkt zie je bergen leuke winkeltjes konden we ons mooi vermaken voordat we er waren ook nog gestopt bij een of ander meer waar iedereen bezig was met watersport kanoen kajakken zeilen wat een vermaak hier en ook de omgeving zo prachtig ,, ook zijn we nog een stuk gaan wandelen lang de rivier de Bow river zelfde rivier die ook door de stad loopt maar nu bijna oorsprong vanuit de bergen ijskoud water natuurlijk gelukkig waren we met ons drieen dus beren waren wel bang voor ons die hebben we helaas niet gezien Joop , in ieder geval weer een geslaagde dag ,daarna ben ik maar naar huis gereden want Bert was al moe uurtje rijden en we waren weer thuis ,genoten heb ik wederom weer zo als altijd wat is het hier mooi ,..

• 17 Juni 2012 - 09:49

Patricia:

Wat een mooie natuur daar zeg! Geniet nog even lekker van je laatste weekje ;-)

• 17 Juni 2012 - 17:33

Harm:

Mocht je nog 2 beren tegenkomen, moet je ze een broodje geven met wat boter, maken ze lunch voor jou!!!! Echt een wonder boven wonder !!!!