vakantie van 2 dagen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu vakantie van 2 dagen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

vakantie van 2 dagen

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

13 Juni 2012 | Canada, Ottawa

zijn net terug van de mall ,kan nu eindelijk weer achter de laptop druk druk druk nou ja druk hebben ons goed vermaakt ,je doet ook zo veel he of je wil ook zo veel tijd te kort denk je dan . Begin met Colin met hem op stap ,in zijn pikup ford scheuren dat die doet , vroeg hem hoeveel punten heb je al op je rijbewijs ? kan nog wel zegt die heel droog met een big smile ,normaal rijden kan die niet ,lach je slap met hem ,eerst naar pro bass een winkel in weer een nieuwe mall alleen maar voor vrije tijd daarmee bedoel ik alles over vissen jagen noem maar op kan er wel een hele dag vertoeven te gek gewoon zie maar op de foto,s daarna na down town met hem winkels kijken wat een lol heb je met hem moe werd ik er wel van daarna weer na een andere mall deze keer chinoek mall weet je nog wel kris die big ass mall 2 verdieping met die grote foodcort .nu nog groter pas een nieuw gedeelte aangebouwd dus nog groter heb nog niet eens alles gezien Colin was al moe .ik ook trouwens maar laat ik niet merken natuurlijk .in ieder geval een geslaagde dag met hem ,En zo beleef je van alles
gisteren naar brakk creek geweest voor degenen die niet op de hoogte zijn dat is de plek die mijn vrouw zo mooi vond een berg met een rivier onderaan de berg mooie natuur we gingen er altijd heen als we in canada waren de laatste keer hadden we er gepiknikt met de hele club familie Ort natuurlijk en niet te vergeten onze kinderen ,voor het eerst waren zij er hun eerste vakantie samen met ma de berg bedwingen ,geweldig vonden zij het ma moest hun gewoon die adembenemende uitzicht laten zien hun eerste vakantie samen genieten van al dat moois met ons vijven zaten we boven op de berg van het uitzicht te genieten ,op ons bankje wat mooi ,,en nu 8 jaar later ben ik er weer nu helaas alleen ,genieten van die mooie herinneringen die ik er aan heb , een traantje wegpinken dat wel ,zou elke dag wel naar deze plek willen hier krijg je niet genoeg van .zo maar eerst

  • 14 Juni 2012 - 05:34

    Adèle:

    ...stiekem zat ze naast je, echt, ik sjweer x

  • 14 Juni 2012 - 11:08

    Joop:

    foto bragg creek 160, is dat een foto van een jong beertje, voor zo een heb ik geen angst, die durf ik wel te aaien.
    die opgestopte trouwens ook.
    carel wat heb jij een goeie tijd daar met je familie.
    groet van uit het CVL.

  • 14 Juni 2012 - 13:02

    Patricia:

    Zo te zien en te lezen vermaak je je nog prima daar. Geniet er nog maar lekker van! Volgens mij heb je straks nog weken nodig om uit te rusten, maar ach wat maakt dat uit!
    Foto van jullie op dat bankje kan ik me nog goed herinneren....maar zoals 'Adèle' al zei: stiekem zat ze naast je X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 19018

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: