reis calgary - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu reis calgary - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

reis calgary

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

08 Juni 2012 | Canada, Ottawa

goede morgen ben ik weer ,we zijn er na een lange reis van 10 uur .Gisteren aan gekomen ,was een mooie trip door de bergen ,toen we te horen kregen dat we konden gaan ,zijn we dan ook maar vertrokken .12 uur zou de weg weer open gaan tussen Reffelstoke en Golden was immers een muddslide ,en half 12 aan gekomen werd daar gezegd de weg gaat bijna open u kunt we doorrijden ,niet dus .aangekomen bij de slide in de file he toen een uurtje gewacht konden we eindelijk langs de slide en wat voor slide de weg was net weer schoon gemaakt een dikke blubber zooi hele helling was zo verzadigd door regen dat die besloot naar beneden te komen dag en nacht zijn ze bezig geweest om op te ruimen petje af voor die gasten moet ook wel als je ook zag hoeveel vrachtwagens er stonden te wachten ,en dat in beide richtingen niet normaal ,niet te tellen zoveel '.in ieder geval het was ook een mooie reis bergen krijg je nooit genoeg van wat een natuur die Canadien rockkies al die watervallen langs de weg die bossen prachtig om te zien , grootste stuk heb ik gereden leuk hoor berg op berg af al slingerend door de omgeving knallen .mooie trip hoor En dan zie je het al vlakker worden totdat je in de provincie van Alberta komt dat is de staat he en in de verte Calgary ziet liggen wat een verschil met Bc .Bc zo mooi groen en alberta zovlak en kaal eerste wat ik zij waar zijn de bomen .zo kaal en vlak allen maar huizen zover het oog reikt voelde me weer thuis dat wel mooie stad zus Fransje stond al te wachten eindelijk we zijn er ...........

• 08 Juni 2012 - 13:36

Toni:

Mooie trip en mooie foto's

• 08 Juni 2012 - 16:36

Patricia:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Indrukwekkende natuur, mooi hoor! Nu weer lekker verder genieten ;-) Groetjes daar X