vertraging reis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu vertraging reis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

vertraging reis

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

07 Juni 2012 | Canada, Ottawa

moi was de bedoeling dat we vandaag naar calgary gingen,verder dan de huisdeur kwamen we niet,Randy die vanmorgen eerder de deur uit ging belde naar huis om te zeggen dat de weg bij Revelstoke was afgesloten zeker tot vanavond ,i.v.m een mudslide ,uitgerekend vandaag moet die berg naar beneden komen zo op de enige weg naar calgary , 9 uur rijden moesten we zouden 8 uur weg gaan dus dat wordt dan morgen weer proberen .komen er wel ,anders moet ik hier helaas blijven . tot later .......

• 07 Juni 2012 - 05:43

Adéle:

Gefeliciteerd met je grote zoon!
    x

• 07 Juni 2012 - 05:45

Adéle:

o enne....als 't jou niet lukt om bij het vliegtuig te komen, dan stuur ik het vliegtuig wel naar jou. Harm to the rescue aait

• 07 Juni 2012 - 10:18

Patricia:

Tegenvallertje dus! Nou, hopelijk kan je vandaag wel gaan! Anyway, gefeliciteerd met Alan!! X