trip to memory lane - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu trip to memory lane - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

trip to memory lane

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

06 Juni 2012 | Canada, Ottawa

10 uur had Bert afgesproken met Frank en Millie .dus 10 uur waren we bij hun .Bert is altijd op tijd ,we gaan oude herinneringen op halen ,Millies idee wel leuk .Trip naar Penticton daar waar ik vroeger een van mijn eerste vakantie had leuk om daar weer heen te gaan dacht Millie wat een lol hadden we daar vroeger ze wil ons laten zien hoe het daar verandert is eenmaal aan gekomen na een rit van een uur eerst naar de motel die ze vroeger hadden en waar ik een maand bij hun verbleef ,nou die was er dus niet meer afgebroken dus was toen al een dump nu dus weg plaats gemaakt voor nu een soort van hotel de plek herinner ik me nog ,raar hoor om weer te zien ,de stad veel groter geworden en moderner natuurlijk .Cherry mall was er nog steeds ,een grote mall waar we onze boodschappen deden andere winkels natuurlijk maar van buiten nog steeds het zelfde ,even door downtown gelopen en gewinkeld ,koffie en zo en daarna nog naar de beach gegaan waar we vroeger altijd gingen joggen ja je leest het goed joggen elke avond ,wat wil je het was er elke avond nog mooi weer dus lopen was toen in ik denk dat wij zon beetje de grondleggers waren van het joggen ,in ieder geval ik kan nog heel lang door gaan zo met wat we allemaal beleeft hadden toen in mijn jonge jaren .Maar daar is geen ruimte voor helaas .Een geslaagde dag dat was het in ieder geval , laat zeker geen 35 jaar op me wachten om hier weer heen te gaan ,hier voel ik me ook thuis echt

  • 06 Juni 2012 - 04:50

    Toni:

    Goed voor jou, geniet van het leven. Mis jouw koffie wel hoor.

  • 06 Juni 2012 - 11:32

    Patricia:

    Haha, erg grappig hoor! Jij de grondlegger van het joggen lol!! Laat maar zien wat je er nog van kan als je straks weer hier bent! Kan je gelijk al die donuts, hotdogs, hamburgers, chili cheese fries etc. eraf trainen!!
    Enjoy!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19017

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: