laatste dag in kalowna - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu laatste dag in kalowna - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

laatste dag in kalowna

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

05 Juni 2012 | Canada, Ottawa

hallo allemaal, ben net wakker nou ja uurtje geleden dan , vandaag de laatste dag hier in Kalowna ,jammer ik heb het hier wel naar mijn zin ,mooi weer mooie omgeving leuke mensen ,gisteren nog bij Millie en Frank geweest voor dinner ,kan die Frank koken zeg ,wat wil je hele leven in de keuken gestaan .eigen retaurant gehad deed niks anders als koken , zijn lust en zijn leven staat nu hij al met pensioen is nog steeds met plezier in de keuken en koken dat die kan .,genoot er van , vandaag gaan we oude herineringen op halen met Millie en Frank .,we gaan naar penticten en naramata 2 plaatsen waar ik vroeger 35 jaar geleden verbleef Millies oude motel die ze vroeger had in Penticten en naar een oude motel die Inge Klaasen vroeger had ook een stel die zo waren begonnen in canada .,Mooie tijden waren dat vroeger hier .Alle motels zijn er nu niet meer ,toch even kijken of ik het nog herken ben benieuwd foto''s volgen nog

  • 05 Juni 2012 - 16:38

    Adèle:

    Goodmorning! Veel plezier je laatste dag in Kelowna. Ga maar lekker reminiscen en maak vooral veel foto's voor je nageslachtigden (en voor mij van al het lekkers wat je eet natuurlijk...)
    Goede reis naar Calgary en groetjes maar weer aan iedereen daar, miss you nog steeds hoorrrrr! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 19008

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: