bear - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu bear - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

bear

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

03 Juni 2012 | Canada, Ottawa

gisteren met bert naar snowy white mountian gegaan uurtje rijden vanaf huis ,door de bergen en hoe verder we reden hoe witter de bergen werden ,natuurlijk ook steeds hoger klimmen met de auto ,je voelt het in je oren dat je elke keer hoger komt wat een natuur schoon stil geen mens te zien af en toe een tegen ligger wat een rust ,aan gekomen boven op de berg een verlaten ski resort aleen open in de winter allemaal huizen die in het ski sseizoen verhuurd worden maar nu leeg en verlaten zijn heel apart om te zien
in de winter smoor druk en nu verlaten .,mooi uitzicht dat ook ,even gekeken en toen weer naar beneden waar het ook een stuk warmer is boven best nog fris h,halverwege de berg naar beneden paar herten gezien , en toen ja hehe daar was die dan ja joop een beer een bruine beer eindelijk zie ik een beer dus direct auto aan de kant fotos maken in de auto blijven natuurlijk en genieten van die beer wat een mooi beest prachtig om te zien ,dat maakt je dag weer goed .Thuis aan gekomen onze belevenis verteld wat een dag .Verder ben ik met miyuki en naya naar een waterval geweest ook zon prachtig gezicht eerst de berg omhoog gelukkig via een aangelegde trap naar boven naar de oorsprong van de waterval erg mooi om te zien daarna bij een camping site gekeken maar zij ooit een keer hadden gekampeerd lekker dicht bij het water leek mij ook wel wat zie me al met mijn kajak ,helaas aan kajakken zijn we nog niet aan toegekomen weer is nog niet goed genoeg te veel wind over het water ,meschien later ,in iedergeval het was weer een geslaagde dag tot de volgende keer

  • 03 Juni 2012 - 19:11

    Patricia:

    Wow, wat een mooie natuur daar zeg! En wat een mooie foto's van die beer, super!!

  • 04 Juni 2012 - 12:40

    Joop:

    prachtig carel, wat een mooi beest, verstandig van je dat je in de auto bent gebleven. ik denk ik hem/haar in m'n opwinding had willen aaien.
    wat een mooie wereld daar, heerlijk !!!!! dat je dit allemaal mee mag maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 19006

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: