lekker thuis en naar downtown - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu lekker thuis en naar downtown - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

lekker thuis en naar downtown

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

02 Juni 2012 | Canada, Ottawa

lekker thuis gebleven hekje voor de tuin gemaakt met bert.
moest ook nog gebeuren ,bert zagen ik schroeven .daarna zijn we even naar downtown gegaan even gewandeld ,door de winkelstraat en langs het strand en het park ,wat mij zo opvalt het is hier overal zo schoon geen papierje op de grond geen honde poep ,kan nederland een voorbeeld aan nemen
bekeuring heb je hier zo aan je broek
als iemand je ziet mag hij je aangeven bij de politie en dan heb je zo een flep dus ze kijken wel uit hier ,
maar in iedergeval het is weer weekend
mensen maken zich weer klaar voor een aktief weekend ,mijn neef en ik gaan morgen kajakken had hij al bedacht ,dus ik verheug me er al op .vandaag helaas geen fotos di hebben jullie nog te goed oke oja gisteren zagen we ook nog een kolibrie in de tuin zo klein vogeltje en s''avonds zagen we bij de bloemen weer een maar na goed kijken was het geen kolibrie maar een kolibrie vlinder vliegt net zo snel als een kolbr. aleen is het vlinder heel apart die flora en fauna hier ben er helemaal weg van ,blijf maar hier denk ik tot morgen

• 02 Juni 2012 - 05:29

Toni:

Heb je die vlinder nog op de foto?

• 02 Juni 2012 - 06:32

Patricia :

Geniet nog steeds van al je verhalen en foto's hoor! Kan me voorstellen dat je daar wel wil blijven... Veel plezier met kayakken ja! En niet te ver zodat je niet meer terug kunt, want ik kan je nu niet komen ophalen ;-)

• 02 Juni 2012 - 09:56

Alan: