tuinieren met opstap gaan - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu tuinieren met opstap gaan - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

tuinieren met opstap gaan

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

31 Mei 2012 | Canada, Ottawa

ja ook hier moet ik tuinieren bij mijn zus welteverstaan als ik hier in canada ben moet ik altijd in de tuin aan het werk . vind ik nog leuk ook gelukkig ,wat wil je het is hier mooi weer gelukkig weer tegen de dertig graden heerlijk loop door in korte broek .pergola gemaakt voor haar blauwe regen en clematis had ze gekocht maar dan moet hij natuurlijk wel ergens tegen aan klimmen ,dus Bert en ik timmeren even een pergola in elkaar makkie daarna weer naar een nursery gegaan een bloemen kweker ., deze nog mooier dan die andere ,mooi bloemen gezien weer plantjes kopen daarna honger natuurlijk ,zijn we hotdog gaan eten wauw was die lekker kris en Ype een smooky dog en nog zon vette dikke ook nog met alles er op en er aan kan helaas niet voor je mee nemen jammer he ik eet wel voor jou kris , daarna naar Ron en Riet leuk stel wonen tegen de bergen aan in een mooi huis met vijver achter het huis ,zijn hier ook beren vroeg ik en ja hoor vorig jaar zat er nog een in de tuin achter ,ben dus weer telaat Joop ,maar mooi wonen zo toch daar na nog even langs de fruit boomgaarden gereden ,want daar is bc bekent om om zijn fruit en wijngaarden ook vanwege de warmte hier helaas zijn de kersen en perzikken nog niet rijp anders is het hier genieten van het fruit hierzo nou dat was woensdag nog een week en dan naar Calgary waar het helaas een stuk kouder is maar wie weet neem ik het mooie weer mee

  • 31 Mei 2012 - 04:51

    Toni:

    als je terug bent kan je bij mij zo verder ja.

  • 31 Mei 2012 - 06:37

    Jacob:

    Als dat geen broodje gezond is dan weet ik het niet meer.

  • 31 Mei 2012 - 11:14

    Adèle:

    ...leuk hoor, ons jaloers maken met 'hete honden' met alles erop en eraan... En een 'fucksia' Ca?? Wat is dát nou weer voor een plant mwahahaha so funny!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 19008

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: