weer op stap - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu weer op stap - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

weer op stap

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

29 Mei 2012 | Canada, Ottawa

goeidag ben ik weer ,gisteren maandag dus .opstap met de oudtjes ,weet je hoe vermoeiend dat is ., Millie van frank ,moest een zadel wat ,... ja een zadel je weet wel voor op een paard ummm, millie paard rijden waar dan paard ,wacht even ,nee voor decoratie in haar huis .zomaar vind ze mooi .rare mensen hier 500 dollar voor decoratie .in ieder geval we gingen naar Vernon leuke stad 2 uurtjes rijden door de bergen ,daar zou dan een zaak zijn die zadels verkoopt .,daar aan gekomen was die gesloten .maandag he net als bij ons winkels dicht .dus naar Armstrong andere stad ,ja je raad het al tuincentrum deze keer een joekel van een tuin centrum dus dan maar een betonnen water fonteintje kopen ,ook decoratie voor detuin heel mooi, aardige mensen in die tuin centrum brengen naar je auto tillen voor je in de bak van je auto .en thuis tillen ze het er weer uit ,niet dus zal ik wel moeten doen dacht ik .dus dat zien we dan wel weer .maar het was een leuke dag site seeing mooie omgeving warm enzo vermoeiend ook onderweg nog gestopt bij een vlooien markt rommel kijken en toen naar huis naar millies place ja je raad het al geen tuincentrum kerel mee naar huis die dat ding er uittilt he oudtjes keken mekaar aan en ik als jongste zal het wel even doen ''.ik dacht doe ik wel even en jaar hoor til hem zo op .; oke heb nu nog last van mijn rug maar hij staat er voor het huis decoratie geen zadel wel een fontein mooi hoor ,vandaag maar rustig aan .gistern nog steak gegeten met king crab stel van die krabbepoten op je bord maar geweldig lekker nou weet ik waarom ze op die beesten vissen omdat ze zo lekker zijn nou tot zo dat was mijn verslag met de oudjes op stap was leuk en gezellig weer veel gezien ,.zadel komt er nog wel de zoektocht gaat verder

  • 29 Mei 2012 - 17:26

    Alan:

    Helloo daddy! Zo te zien gaan alles goed. Leuk hoor je verhaaltjes haha. Is ook lekker warm daar zo te zien. Geniet er nog maar even lekker van ja! Veel foto's maken he voor thuis straks. Thuis gaat alles goed hoor! Oke ik ga zo alweer lekker slapen, druk op stage gehad. Oke have fun groetjes aittt loes!

  • 29 Mei 2012 - 20:23

    Patricia:

    Hey Ca, erg leuk hoor al die reisverslagen. Je hebt al heel wat gezien zeg! En volgens mij ben je ook al aardig wat kilootjes gegroeid door al dat lekkere eten daar. Geeft niet hoor, geniet er maar lekker van!! Ook leuke foto's. Krijg zo een goed idee hoe het er daar uit ziet. Hier is alles goed, de ergste warmte is nu wel weg, jammer. geen bbq weer meer.
    Groetjes daar en nog veel plezier!! X

  • 30 Mei 2012 - 06:23

    Adèle:

    OMG!! Neem zo'n big King Kong crab voor me mee Ca pleaaaase....

  • 30 Mei 2012 - 19:12

    Toni:

    Leuke foto die vent in de rolstoel!

  • 30 Mei 2012 - 19:13

    Toni:

    Oh ja, je bent zelf ook niet jong meer hoor. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 19009

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: