farmers market peachland by the lake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu farmers market peachland by the lake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

farmers market peachland by the lake

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

28 Mei 2012 | Canada, Ottawa

vandaag zaterdag met randy en miyuki en naya op stap .weer zon mooie dag eerst zijn we gaan hiken door de bossen tot we op een gegeven moment bij een waterval kwamen zo mooi die natuur hier zo lekker rustig in het bos je hoort alleen de reviertje stromen met de vogels om je heen ,geen beren gezien joop nog even geduld .ook geen zalm die zijn al langs geweest om kuit te schieten ben dus telaat maar de natuurschoon maakt alles goed ,.daarna zijn we naar peachland gegaan een klein dorpje naast de lake okanagen alleen maar eet tenten en kroegen en een paar winkels met een leuk parkje naast het water , mooi om te wandelen en te zonnen ,ikzelf dacht dat bezweek van de hitte de zon hier zit zo dicht bij je omdat we hier ver boven zee nievau zitten en dat merk je dus elke keer schaduw op zoeken .wou pootje baden maar dat werd me snel afgeraden .dan maar wat eten en wandelen daarna zijn we naar een winenery gegaan waar ze pinonoir ofzo maken hele bekende wijn ,nooit gehad maar die wijn boeren boeren in iedergeval heel goed zootje personeel lopen en zelf ergens anders van hun rijkdom genieten nou daarna een beetje toeren vanavond zal ik ze even leren hoe je moet vissen dutch style hoor je nog van loes

• 28 Mei 2012 - 07:23

Toni:

He drankorgel, je hebt het naar je zin daar he, mooi. Heb je nog veel gevist?
    Doe die luitjes de groeten daar ja.
    gauw weer schrijven ik vind het leuk.

• 28 Mei 2012 - 19:41

Adèle:

Adoeeee Ca, jouw schrijfstukjes zijn zóóó leuk, ga er alsjeblieft mee door! Fijn om te lezen dat je het daar naar je zin hebt, geniet er maar lekker van. Hier gaat alles z'n gangetje, paar hele mooie warme dagen achter de rug. Vanaf morgen weer koeler maar dat geeft niks, moet toch werken. En sinds wanneer is Pino noir?? Die is toch blauw oelit....

Laterrrr loes aait Adèle x