weer opstap - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu weer opstap - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

weer opstap

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

26 Mei 2012 | Canada, Ottawa

ja weer half 5 wakker zo als gewoonlijk
zon komt op even door de tuin wandellen
eekhoorntjes en vogels spotten ,wat een leven zo wil ik elke dag wel beginnen.wat we vandaag gaan doen bedenken ik weet het wel schoppen ofzo of toeren door de omgeving .met mijn zus en zwager die allebij al op leeftijd zijn doe je geen actieve dingen natuurlijk dus gisteren lekker naar de mall geweest zo veel leuke winkels hier dat je wel van alles wil kopen .maar helaas mijn koffer is te klein .kijken is ook leuk ,en de mensen hier zijn ook zo vriendelijk hier .niet te geloven
zo vind ik winkelen nog leuk ook
na het schoppen natuurlijk naar de food een gedeelte waar je aleen maar kan eten ,en dat kunnen ze hier wel
je kan van alles krijgen ,ik had lekker chinees Bert had japans en zus samen met mij ook chinees buikje vol ,en verder schoppen wat een feest
na de mall naar canadien tire geweest weer plantjes voor de tuin kopen mijn zus vind dat leuk is al vaste prik als ik in canada ben mij aan het werkzetten om in de tuin te wroeten heb groene vingers hollanders hebben er meer verstand van . in ieder geval het was weer een leuke dag s avonds met neef en dochter Tia naar de bioskoop geweest men in black was wel leuk .ik heb er nu een week op zitten nog 4 to go ,nog anderhalf week hier en dan naar calgary andere zus ,.sneeuwt daar nog en hier zo lekker warm al ben benieuwd

  • 26 Mei 2012 - 18:11

    Patricia:

    Zo te zien en te lezen geniet je daar wel!! Vooral mee doorgaan!!! En vooral blijven schrijven en foto's plaatsen zodat ik hier een beetje kan mee genieten (lees: beetje jaloers zijn!!) X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 19008

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: