calgary - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu calgary - Reisverslag uit Ottawa, Canada van carel roggen - WaarBenJij.nu

calgary

Door: carelvanroggen

Blijf op de hoogte en volg carel

10 Juni 2012 | Canada, Ottawa

ben er nog hoor ,zit bij mijn jongste zus fransje ,Had een paar dagen nodig om weer te wennen , nou ja wennen was gewoon lui ,als je bij fransje bent weet je dat je goeie conditie moet hebben want die kan niet stil zitten kwekt aan een stuk door en wil door opstap ,dus kwestie van aan passen ,in bc bij andere zus Wanda is de tempo niet zo hoog meer en kom je dan ook tot rust vandaar dat ik ook eerst naar wanda ging om bij te komen , Maar nu zijn we in calgary wat een verschil van omgeving van groen naar dor twee verschilende staten in canada geen wonder dat al die oudtjes naar bc gaan om te rentenieren ik ook denk ik .Wat ook zo leuk is al die kennissen van vroeger hier komen op bezoek om mij weer te ontmoeten de meesten ken ik nog wat zijn ze allemaal oud geworden de meesten al met pensioen maar nog allemaal even aardig heel leuk allemaal ook hier voel ik me weer thuis hoor ,Vanmorgen zoals elke dag vroeg wakker zondag lekker rustig even erna zus wakker hub wassen aan kleden en naar wallmarkt [grote winkel] beetje groter als jumbo veel groter dus in ieder geval 9 uur deden we boodschappen en dat op zondag morgen ..otbijt bij mcdonalds wat een leven hier ,en gisteren naar Vonnie en rob Hoeben geweest wauw was dat mooi die leven gewoon in de bossen bij na bij de rockies ,zo wil ik wel wonen hoor ,dat er af en toe een beer in je garage zit en je kat of hond door een gouger wordt op gevreten ja echt hebben ze hier gewoon al meegemaakt niet te geloven ,echt waar ik ging even wandellen maar was gauw weer terug ,maar wat een rust daar in de bossen .op de foto s te zien hoe zijn huis is nouja niet wat ik hier gewend bent 30 jaar geleden begonnen te bouwen en nog niet klaar heb geen haast ben bijna 65 ga ik wel verder met bouwen als ik zin heb het is droog binnen and keeps the bears outside ,aardige gast die rob net een boot gekocht voor een prikkie aleen de moter was kapot gevroren daarom was die zo goedkoop ik zij je kaner altijd nog een zeil op zetten kan je zeilen volgend jaar gaan we varen zei die ,heeft ook zijn eigen vliegtuig gebouwd niet te geloven en hij vliegt ook nog dus gesprek stof was over vliegen he dus ype kom hier kan je mooi vliegen over de bergen doet hij geregeld met zijn vrouw of even naar de states boodschappen doen mooi man ,kwam de garage binnen zie ik een oude sportwagen staan van mijn vrouw zegt die moet ik nog opknappen ,zijn vrouw wacht al 20 jaar heeft die ook nog een mustang schelby staan op de airport te gek hoor hier , in ieder geval weer een geslaagde dag behalve naar huis door de blubber want het begon kijhard te regenen maar ook dat mag hier de pret niet drukken ,tot nu toe mijn mooiste dag want met natuur maak je mij een happy mens

  • 10 Juni 2012 - 17:05

    Toni :

    neem die mustang mee dan!!!

  • 10 Juni 2012 - 19:33

    Adèle:

    ...en voor mij de Wallmart!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

familie bezoek

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

thuis

22 Juni 2012

fotos

22 Juni 2012

morgen naar huis

19 Juni 2012

even dan

19 Juni 2012

van alles wat
carel

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19014

Voorgaande reizen:

18 Mei 2012 - 22 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: